Markedsføring på sociale medier 1 dag

Vil du lære, hvordan du får succes med social markedsføring og kommunikation på de populære sociale medier? Vil du lære at oprette, optimere og udvikle annoncer på flere sociale medier, f.eks. Facebook, Instagram og LinkedIn? På dette kursus lærer du, hvordan du arbejder professionelt med social markedsføring.



Kursusmål

På dette kursus vil du lære om fordele og ulemper ved de forskellige sociale medier. Du vil få konkrete eksempler på, hvor stor værdi de forskellige medier kan have i markedsføringen, hvis de bruges rigtigt.

I løbet af kurset vil du blive introduceret til flere af de mest populære sociale medier, f.eks. Facebook, Instagram og LinkedIn. Du vil lære, hvilke sociale medier der er bedst egnede til netop din virksomhed og få erfaring med at lægge en effektiv og strategisk plan for de sociale medier i virksomheden.

Kurset henvender sig til

Kurset henvender sig til alle, der gerne vil lære, hvordan de kan arbejde med social markedsføring. Det kan f.eks. være dig, der arbejder med marketing, kommunikation eller som social media manager.

Forudsætninger

Det kræver ikke nogen forudgående viden om sociale medier eller erfaring med hverken Facebook, LinkedIn eller Instagram for at kunne deltage på kurset i markedsføring på sociale medier.


Kursusindhold

Kurset giver dig værktøjer til at arbejde effektivt og målrettet med sociale medier. Gennem praktiske øvelser får du hands-on erfaring med flere af de populære medier, og du vil i løbet af kurset udvikle et godt kendskab til både Facebook, LinkedIn og Instagram.

Kursusudbytte:

  • Du vil blive introduceret til flere af de populære sociale medier, f.eks. Facebook, LinkedIn og Instagram
  • Du vil lære om forskellige fordele og ulemper ved de forskellige medier, så du har et solidt grundlag til at vurdere, hvilke medier I skal satse på i virksomheden
  • Lær om de forskellige mediers kommercielle værdi
  • Få styr på, hvordan du kan udarbejde en social markedsføringsplan
  • Lær hvordan du arbejder med målrettet annoncering på Facebook, Instagram og LinkedIn
  • Få viden om, hvordan du udarbejder en markedsføringsstrategi for de sociale medier

Bemærk: Max. 5 deltagere pr. hold.

Før kursusstart bliver du kontaktet af underviseren, så I kan afstemme behov og ønsker for kurset. Kurset afholdes i Aarhus og København.


Kursusdato


Praktiske oplysninger

Pris: kr. 3.995,- (ex. moms)
Varighed: 1 dag
Er I flere fra samme virksomhed, som skal på kursus? Så kan der være penge at spare med et virksomhedskursus

Læs mere om virksomhedskurser her

Andre populære kurser


Aktuelt

Du kan nå det endnu...
Den 28. juni kl. 14-16 afholder vi gratis
Tips & Tricks med Excel
- inspirationsseminar, hvor vores underviser Ernst Lohse viser spændende muligheder i Excel. Tilmeld dig via ovenstående link.
Der er stadig ledige pladser, så tilmeld dig hurtigst muligt.


KURSUS NYHEDER
Persondata og datasikkerhed for praktikere.
Et kursus der giver dig praktisk anvendelig viden og metoder til at udarbejde og implementere politikker og dokumenter, så din virksomhed overholder persondataforordningen. 
Vil du vide mere, eller tilmelde dig, klikker du her

Nyt Business Case kursus
I en tid hvor forandringsparathed er afgørende for succes og overlevelse, skal der særlige kompetencer til, for at klare sig.
IDG Kurser er aktuelle med et helt nyt kursus i Business Case.
På dette kursus bliver du klædt på, til at føre virksomhedens projekter ud i livet.
Vi kalder det fra tanke til handling med succes!
Vil du vide mere, eller tilmelde dig, klikker du her.


Hørkær 18
2730 Herlev
Tlf: 77 300 123
Email: kursus@idg.dk
CVR: 65970414