Google Ads kursus

Kursusmål

Kurset henvender sig til

Kurset henvender sig til alle, der gerne vil lære, hvordan de arbejder med annoncering i Google Ads`. Det kan f.eks. være dig, der arbejder som selvstændig, med marketing eller PPC annoncering.

Forudsætninger

Det kræver ikke nogen forudgående viden om Ads` eller erfaring med annoncering for at kunne deltage på kurset i Google Ads`.

Kursusindhold

FORSKELLIGE ANNONCERINGSMULIGHEDER

På kurset får du indsigt i, hvilke former for annoncer og annonceplaceringer du har mulighed for at oprette gennem Google Ads. I løbet af kurset vil du opnå en forståelse af, hvornår du skal gøre brug af de forskellige muligheder, og hvordan du rammer den ønskede målgruppe. Du vil lære at opsætte flere forskellige annoncetyper, som matcher de forskellige annoncenetværk.

VINDERSTRATEGI

Lær hvordan du får mest værdi for dine annoncekroner ved at tænke Google Ads ind i en samlet markedsføringstrategi. Du lærer, hvordan du lægger et realistisk budget, hvordan du tiltrækker de rigtige besøgende, og hvordan du skiller dig ud fra konkurrenterne.

KORREKT KAMPAGNEOPSÆTNING

Hvis du vælger at deltage på dette Google Ads kursus, sikrer du, at du kommer godt fra start med annonceringen. Du lærer, hvordan du sætter annoncer korrekt op, og hvordan du strukturerer dine kampagner mest fordelagtigt. Efter kurset vil du selv kunne opsætte og vedligeholde kampagner og annoncer i Google Ads.

DE RIGTIGE SØGEORD

Det kan være en stor udfordring at finde de rigtige søgeord til din kampagne. For hvordan ved du, hvilke søgeord du skal satse på? På dette kursus i Google Ads vil vi introducere forskellige værktøjer og redskaber, som du kan bruge til at udarbejde udførlige søgeordsanalyser og finde de helt rigtige søgeord til dine annoncer.

OPTIMERING AF KAMPAGNER

Forskellen på effektive og rentable kampagner findes ofte i detaljen. Optimering og vedligeholdelse er derfor mindst lige så vigtigt som opsætning og igangsættelse. På kurset vil du lære, hvordan du effektivt vedligeholder og optimerer dine kampagner, så du får det størst mulige udbytte.

 

Praktiske oplysninger

Pris: kr. 3.995,- (ex. moms)
Varighed: 1 dag
Afholdelsesdatoer:
  • Kursus den 9. dec. i Århus
  • Kursus den 13. dec. i Kbh.
  • Kursus den 13. jan. i Kbh.
  • Kursus den 14. jan. i Århus
  • Kursus den 10. feb. i Århus
  • Kursus den 17. feb. i Kbh.

Bemærk:

Max. 5 deltagere pr. hold.

Før kursusstart bliver du kontaktet af underviseren, så I kan afstemme behov og ønsker for kurset. Kurset afholdes i Aarhus, Odense og København.

Tilmelding

Tilmeld dig på www.idgkurser.dk/kursus/1028 eller kontakt IDG Kurser på telefon 77 300 300.