ITIL® 4.0 Foundation E-learning

Et grundlag til bedre effektivitet og kvalitet.
Få styr på de grundlæggende forudsætninger inden for IT-service management med ITIL® Foundation.

E-learning Online
Projektledelse kategoribillede

Det får du ud af kurset

  • Grundlæggende forståelse af ITIL® Best Practices principper
  • Forbedret effektivitet og kvalitet i IT-service management
  • Adgang til 12 måneders e-læringsressourcer og officiel ITIL® manual
  • Mulighed for at opnå ITIL® Foundation-certificering

Pris ex. moms.

kr. 8.950,-

Tilmeld kursus

Det får du ud af kurset

  • Grundlæggende forståelse af ITIL® Best Practices principper
  • Forbedret effektivitet og kvalitet i IT-service management
  • Adgang til 12 måneders e-læringsressourcer og officiel ITIL® manual
  • Mulighed for at opnå ITIL® Foundation-certificering

Målgruppe

IT professionelle, ledere, business analysts, forretningsudviklere og procesejere som: - Arbejder hands-on med IT drift eller IT udvikling - Strukturerer virksomhedens forretningsprocesser - Implementerer IT Service Management i organisationen (ITIL) - Medvirker til den løbende forbedring i en organisation.
Vis mere

Forudsætninger

Du skal have en generel viden om IT og forståelse for din egen forretning for at tage ITIL Foundation kurset.
Vis mere

Kursusmål

  • Hovedprincipperne i ITIL Best Practices for Service Management.
  • ITIL terminologiens struktur og de basale koncepter.
  • Nogle generiske krav til en integreret Service Management teknologi.
  • Service Lifecycle, hvor du lærer at forklare mål og forretningsværdi for hver fase i livscyklussen.
  • Om de forskellige roller og ansvar.
Vis mere

Kursusindhold

Beskrivelse af ITIL® Foundation 4.0

Når der er tale om effektiv og succesfuld IT-service management, er ITIL (Information Technology Infrastructure Library) den mest brugte fremgangsmåde i verden. Den er baseret på erfaringer fra tusindvis af offentlige og private organisationer.
Alle virksomheder er meget afhængige af velfungerende og leverancedygtige IT-systemer for at få en stærk forretningsevne. ITIL Foundation indeholder værktøjer og processer inden for management, der målretter sig til en IT-organisation, og er derfor grundlag til både øget effektivitet og bedre kvalitet.

 Det får du med:

  • 12 måneders online adgang til e-learning
  • ITIL4® official manual
  • ITIL4® online eksamen
  • ITIL4 ® Foundation-certificering hvis eksamen beståes. 

Sprog:

Du kan vælge at tage onlinekurset i ITIL4 Foundation, på dansk eller på engelsk, men eksamen er på engelsk. 

Målet med kurset:

  • Organisationer og enkelte individer bliver understøttet til at opnå et optimalt udbytte fra IT- og digitale services gennem ITIL
  • Etablering af et IT-service management system, hvor praktisk og veldokumenteret vejledning indgår
  • Få værktøjer og fælles sprog, der styrker samarbejdet i IT-teams, som skaber værdi til hele forretningen


I samarbejde med Mentorix international ApS udbyder Computerworld Kurser ITIL® Foundation inklusiv fuld akkrediteret eksamen. Mentorix international ApS is an Accredited Training Organizations (ATO) by PeopleCert on behalf of AXELOS. ITIL® er et registreret varemærke tilhørende AXELOS Limited, som anvendes med tilladelse fra AXELOS Limited. Alle rettigheder forbeholdes.

 

Vis mere
June

Har du spørgsmål?

Kontakt os gerne på telefon 77 300 123, så hjælper vi dig gerne videre.

Vi sidder klar ved telefonen alle hverdage fra 08-16.

Du er også velkommen til at kontakte os på kurser@cw.dk.

June Kontakt os

Kursusdatoer

Dato Tid Sted Status Pris
12 måneders adgang - Online Ledige pladser 8.950 kr.