Intro
En kort introduktion til Office 365 brugerfladen.
OneDrive for Business
Opbevar dine filer tilgængeligt, del og samarbejd med andre. Rediger online uden at have behov for at have installeret Office.
- Del adgang til at læse/redigere
- Rediger flere personer på samme tid i dokumenter
- Brug online apps
- Én version af dokumentet
Outlook
Der er et par funktioner i Outlook, som mange ikke kender, og/eller som er ret nye.
- Clutter funktion / Focused Mailbox
- Vedhæft med OneDrive
- Hold styr på dine samtaler
Groups
En nem måde at oprette ad hoc grupper på, som gør det nemmere at samarbejde.
- Opret en gruppe fra Outlook eller OneDrive
- Hold let styr på jeres fælles dokumenter, samtaler og notesbøger
Planner
Hold styr på gruppens arbejdsopgaver.
- Se mine arbejdsopgaver
- Tildel opgaver til andre
- Samlet overblik over aktuelle opgaver
Video
Dér, hvor du kan have virksomhedens interne videoer.
- Upload video
- Se video
- Link til video
Delve
Visning af relevant indhold, som dine kollegaer arbejder på.
- Overblik over relevant indhold for dig
- Søgning i Delve
- Se hvad dine kollegaer arbejder på
Yammer
Det interne sociale og faglige netværk, som supplerer de øvrige kommunikationsværktøjer.
- Faglig og social intern samarbejds- og kommunikationsløsning
- Udveksling af ideer, nyheder og tanker
- Giv og få ros fra kollegaer
- Konversation om specifikke emner
Sway
Et webværktøj til at oprette interaktive, dynamiske præsentationer.
- Opret en Sway
- Indsæt billeder, link og tekst
- Vælg og tilret design
- Andre kilder
- Visning af Sway
Teams
Teams og kanaler hjælper dig, og de mennesker, du arbejder sammen med, til at blive organiseret med mere fokuserede samtaler.
- Chat med de andre deltagere
- Styr kommunikation og information med kanaler
- Gør information nemt tilgængeligt med faner
- Administrer deltagere
Skype for Business
”Her og nu”-kommunikation med bl.a. chat, lyd, video og deling af skærm.
- Online status
- Chat
- Online møder
- Del skærm/applikation med deltagere
Office Online
Gennemgang af brugerfladen i Office Online (Word, Excel, PowerPoint og OneNote).
- Office Online brugerfladen
- Generelle forskelle i brugerfladen i forhold til installerede udgaver
- Navngivning/Omdøbning, Gem som kopi, Download en kopi, Download som PDF
- Deling af Office dokumenter
- Liste med vigtigste forskelle i forhold til de installerede versioner
- Samtidig redigering i Office dokumenter
- Excel Online Undersøgelser
- PowerPoint OnLine Brug af figurer
- PowerPoint Online/365 Designidéer
- OneNote Online: Brug af sektioner og sider