Kursus i Facebook annoncering

Vil du have viden om, hvordan du kan sælge mere gennem Facebook annoncering? Vil du lære, hvordan du kan sikre, at du får stort udbytte af dine annoncekroner? På dette 1 dags kursus i Facebook annoncering vil du få indblik i, hvordan du kan ramme din målgruppe lige på kornet, så du kan få succes med din annoncering.

Kursusmål

På dette dagskursus i Facebook annoncering vil du få stor erfaring med selv at arbejde i Facebooks annoncemodul. Du vil opnå en forståelse for arbejdet med retargeting, de forskellige budgivningsstrategier, målgrupper, lead annoncering, konverteringssporing og meget mere.

Når du har deltaget på kurset, vil du have udviklet kompetencer til at kunne opbygge profitable kampagner på egen hånd. Du vil også vide, hvordan du kan segmentere og optimere dine kampagner mest hensigtsmæssigt, så du sikrer, at din indsats bærer frugt.

Kurset henvender sig til

Kurset henvender sig til alle, der gerne vil lære, hvordan de arbejder målrettet med Facebook annoncering. Det kan f.eks. være dig, der er ansat som SoMe Manager, eller dig, der arbejder med content marketing. Du skal dog have erfaring med Facebook for at kunne deltage på kurset.

Forudsætninger

Kurset tager udgangspunkt i dine aktuelle behov. Hvis du ikke tidligere har arbejdet med Facebook, anbefaler vi, at du først deltager på et grundlæggende kursus i Facebook. Det kræver nemlig erfaring med Facebook for at kunne deltage på kurset.


Kursusindhold

I løbet af kurset får du værktøjer til at kunne arbejde målrettet og effektivt med Facebook annoncering. Gennem forskellige øvelser får du praktisk erfaring med annoncering. I løbet af kurset vil du udvikle et solidt kendskab til Facebooks mange annoncemuligheder.

Kursusudbytte:

  • Få styr på de forskellige annonceformater, så du bliver i stand til at kunne udvælge det rigtige format til den enkelte kampagne
  • Bliv introduceret til leadannoncer, videoannoncer og karusselannoncer
  • Få erfaring med segmentering og forskellige målretningsmuligheder
  • Udarbejd en Facebook-strategi, der spiller sammen med jeres overordnede markedsføringsstrategi
  • Bliv i stand til at identificere kampagner, som ikke kører optimalt - og få styr på, hvordan du kan optimere dem
  • Få hands-on erfaring med selv at annoncere og arbejde i Facebook Business Manager
  • Få styr på, hvordan du bruger Facebook-pixel og retargeting

Kursusdato


Praktiske oplysninger

Pris: kr. 3.995,- (ex. moms)
Varighed: 1 dag
Bemærk: Max. 5 deltagere pr. hold.


Er I flere fra samme virksomhed, som skal på kursus? Så kan der være penge at spare med et virksomhedskursus

Læs mere om virksomhedskurser her

Andre populære kurser


Aktuelt

Digital markedsføring og personoplysninger - næste kursus starter torsdag den 24. oktober og der er få ledige pladser
På kurset får du viden og praktisk indføring i mulighederne og faldgruberne ved markedsføringskampagner og brug af personoplysninger under GDPR, og du får en praktisk indføring i reglerne i den nye markedsføringslov og juraen ved brug af de mest anvendte platforme og teknologier.
Se det fulde program her!


GDPR - fokus på løbende drift og vedligeholdelse af compliance for praktikere
Sådan drifter du GDPR-complianceprojektet efter det er implementeret. På kurset får du praktiske og konkrete råd til, hvordan du kontinuerligt sikrer dokumentation for overholdelse af GDPR og databeskyttelsesloven.
Se hele programmet her!

Projektledelse Grundlæggende - med fokus på de grundlæggende værktøjer
Lær de mest grundlæggende elementer i et projektforløb. Du vil få værktøjer til selv at kunne planlægge og gennemføre et projekt sammen med dit projektteam
Se det fulde program her!

Kursuslokaler udlejes med og uden PC
Har du brug for et undervisningslokale med plads til op til 15 deltagere, så kan vi tilbyde fuldt udstyrede lokaler.
Inkl. i prisen er fuld forplejning samt teknisk support og service.
Interesseret?
Kontakt os på telefon 77 300 123 og hør mere.


Hørkær 18
2730 Herlev
Tlf: 77 300 123
Email: idgkurser@idg.dk
CVR: 65970414