Kursus i Facebook annoncering

Kursusmål

På dette dagskursus i Facebook annoncering vil du få stor erfaring med selv at arbejde i Facebooks annoncemodul. Du vil opnå en forståelse for arbejdet med retargeting, de forskellige budgivningsstrategier, målgrupper, lead annoncering, konverteringssporing og meget mere.

Når du har deltaget på kurset, vil du have udviklet kompetencer til at kunne opbygge profitable kampagner på egen hånd. Du vil også vide, hvordan du kan segmentere og optimere dine kampagner mest hensigtsmæssigt, så du sikrer, at din indsats bærer frugt.

Kurset henvender sig til

Kurset henvender sig til alle, der gerne vil lære, hvordan de arbejder målrettet med Facebook annoncering. Det kan f.eks. være dig, der er ansat som SoMe Manager, eller dig, der arbejder med content marketing. Du skal dog have erfaring med Facebook for at kunne deltage på kurset.

Forudsætninger

Kurset tager udgangspunkt i dine aktuelle behov. Hvis du ikke tidligere har arbejdet med Facebook, anbefaler vi, at du først deltager på et grundlæggende kursus i Facebook. Det kræver nemlig erfaring med Facebook for at kunne deltage på kurset.

Kursusindhold

I løbet af kurset får du værktøjer til at kunne arbejde målrettet og effektivt med Facebook annoncering. Gennem forskellige øvelser får du praktisk erfaring med annoncering. I løbet af kurset vil du udvikle et solidt kendskab til Facebooks mange annoncemuligheder.

Kursusudbytte:

Praktiske oplysninger

Pris: kr. 3.995,- (ekskl. moms)
Varighed: 1 dag
Afholdelsesdatoer:
  • Kursus den 20. marts i Kbh.
  • Kursus den 26. marts i Århus
  • Kursus den 22. april i Kbh.
  • Kursus den 22. april i Århus

Bemærk:

Max. 5 deltagere pr. hold.

Tilmelding

Tilmeld dig på www.idgkurser.dk/kursus/1281 eller kontakt IDG Kurser på telefon 77 300 300.