- Kunne bygge value streams, som skaber servicekomponenter
- Kunne levere og supportere produkter og services
- kunne måle service performance
- Kende de Practices, som anvendes for at skabe, levere og supportere produkkter og services
Kurset spænder over hele skalaen - skabelse, drift og support af IT-services - hvor IT-services skal forstås bredt som både IT-systemer, serverplatforme og infrastruktur.
På kurset lærer du, hvordan du skaber de værdistrømme, der bygger, drifter og supporterer IT-systemer, platforme og infrastruktur. Og du introduceres til de practices (tidligere processer), som værdistrømmene trækker på for at frembringe sine ydelser:
Kurset omfatter 12 practices:
Service design
Software development and management
Service validation and testing
Change enablement
Deployment management
Release management
Service Desk
Incident management
Monitoring and event management
Problem management og Knowledge management
Service level management
Eksamen er online og web-overvåget, og foregår på et selvvalgt tidspunkt efter dine kursusdage. Du hører mere om eksamen på kurset.
Akkreditering
Peopleteam er akkrediteret af PeopleCert til at udbyde dette kursus.