På dette dagskursus i udvidet Facebook annoncering lærer du, hvordan du får mest ud af dine
annoncekroner og rammer din målgruppe med Facebook annoncerings mange muligheder.
Efter kurset vil du kunne opbygge kampagner strategisk, opsætte konverteringsopsporinger, arbejde med
forskellige målgrupper samt måle på og forbedre resultaterne af dine kampagner.
På kurset lærer du at arbejde med begreberne CTR, CPC og CPA, og du lærer herigennem at arbejde med
digitale budgetter, samt hvordan du udregner, hvor meget du må betale pr. klik og pr. kunde.
KPI’er og strategisk kampagnemålsætning
Du lærer at indtænke forskellige målsætninger strategisk i forhold til kunderejsen og din digitale strategi. Du
lærer at optimere din indsats ved at opsætte strategiske mål for din annoncering gennem KPI’er.
Værdifuld viden til optimering
På kurset lærer du hvordan du kan justere dine kampagner samt hvornår du skal reagere på dine resultater.
Avanceret annonceringPå kurset præsenteres du for avancerede annonceformater som f.eks. leadannoncer, og du bliver fortrolig
med pixel, splittest, retargeting og automatisering. Du får kendskab til alle de avancerede muligheder, som
du kan arbejde med i Facebook annoncering.
Strategisk målrettede annoncerPå kurset lærer du at arbejde strategisk og målrette annoncer mod brugere, som f.eks. har besøgt din
hjemmeside eller minder om de brugere, som har interageret med dine opslag på Facebook.