Serviceambassadør - Salgspsykologi og grundlæggende salg - i en branche, hvor der er mangel på arbejdskraft - på den landsdækkende positivliste nr. 209

Dynamisk jobrettet forløb hvor målet er en karriere indenfor turisme-& servicebranchen. En branche i vækst med stor mangel på kvalificeret arbejdskraft!
6 ugers jobrettet uddannelse med de dygtigste og mest erfarne fagfolk.
Efter endt kursus, har deltagerne virksomhedsgaranti, idet vi har aftaler med flere kædevirksomheder, som efterlyser vores kandidater



Kursusmål

Kurset er målrettet ledige, som ønsker at gøre videre karriere indenfor: detailled, hotel-, turisme- og servicebranchen generelt. Herunder møder & konferencer, rejsebureau, lufthavn, transport, F&B mm..


Du lærer at skabe relationer f.eks. gennem netværksopbygning, virksomhedsbesøg, workshop mm.

  • Udvikling af BLUE OCEAN CV, målrettet og skarpt, tilrettet den ønskede branche, samt opdateret LinkedIn profil
  • Individuel sparring med udgangspunkt i din profil og baggrund
  • Gennem case arbejde og mundtlig eksamen optjenes 10 ECTS point - grundlaget for din videre uddannelse på et erhvervsakademi.



Kurset henvender sig til

Brænder du for at yde god service gennem salg og kommunikation samt arbejde med mennesker og kulturer?
Få en masse redskaber til en spændende branche i rivende udvikling og stor mangel på arbejdskraft

Forudsætninger

For at blive optaget på kurset skal du have min. to års erhvervserfaring samt én af følgende uddannelser:
En relevant erhvervsuddannelse
En relevant grunduddannelse for voksne (GVU)
En gymnasial uddannelse
En anden relevant uddannelse på mindst samme niveau som ovenstående


Kursusindhold

Hotel-, turisme-& servicebranchen:

  • Fagterminologi, kultur og organisation
  • Det turismepolitiske verdenskort
  • Revenuemanagement
  • Interkulturel forståelse
  • Klagehåndtering

Personlig kommunikation:

  • Profilanalyse
  • Persontyper og adfærdsforståelse
  • Personlig udvikling
  • Verbal og nonverbal kommunikation
  • Kommunikationsværktøjer og modeller
  • Spørgeteknik og aktiv lytning
  • Stresshåndtering

 Salg:

  • Emnegenerering
  • Salgsbrevet, telefonsalg og mødebooking
  • Indvendingsbehandling
  • Værdibaseret salg
  • Personlig planlægning
  • Aftersales services

 Service:

  • Servicemodellen, intern & ekstern
  • Research & analyse af serviceniveau
Et dynamisk jobrettet forløb  hvor målet er en karriere indenfor turisme- og servicebranchen. En branche i vækst med stor mangel på kvalificeret arbejdskraft!

Kurset udbydes i samarbejde med Help@head og på vegne af Københavns Erhvervsakademi, KEA, under Lov om Åben Uddannelse og afsluttes med en eksamen. Kurset tæller for 10 ECTS-point .
Det afholdes på Hotel Østerport, Oslo Plads 5, 2100 København Ø.

Vil du vide mere om kurset, så er du velkommen til informationsmøde kl. 13:00 -14:00 på Hotel Østerport, Olso Plads 5, København Ø.
Du kan uforpligtende tilmelde dig her: https://da.surveymonkey.com/r/infom


Kursusdato


Praktiske oplysninger

Pris: kr. 23.462,- (ex. moms)
Varighed: 30 dage
Bemærk: 6 ugers jobrettet uddannelse.
Er I flere fra samme virksomhed, som skal på kursus? Så kan der være penge at spare med et virksomhedskursus

Læs mere om virksomhedskurser her

Andre populære kurser


Aktuelt

KURSUS NYHEDER
Nyt Machine Learning kursus
Brug data til at estimere, hvad der vil ske i fremtiden. Hvem der misbruger deres beføjelser eller hvilke kunder, der har størst risiko for at opsige deres aftale? Du lærer at bringe data til live og herigennem træffe bedre beslutninger. 
Vil du vide mere, eller tilmelde dig, klikker du her

DevOps kursus - praktisk forløb
Udvikler og vedligeholder du apps eller Cloud-baserede services? Ønsker du højere kvalitet, hurtigere releases og mere effektiv udvikling? Så er dette kursus noget for dig.
Vil du vide mere, eller tilmelde dig, klikker du her


Hørkær 18
2730 Herlev
Tlf: 77 300 123
Email: kursus@idg.dk
CVR: 65970414