SAP BusinessObjects Analysis, Edition for Microsoft Office BOAN10 - Open classroom training

Kurset vil være tilgængelig fra januar 2016.
Dette kursus er ideelt for personer, der kræver en dyb viden i SAP Business Objects Analyse, Edition til Microsoft Office


Afholdelsesdatoer

Ring til IDG Kurser på 77 300 123
eller mail på idgkurser@idg.dk
for nærmere info angående datoer.

Kursusmål

Lær de grundlæggende funktioner og navigationsmuligheder i Analyse, udgaven for Microsoft Office
Lær de særlige funktioner og layout design muligheder for Analyse, udgaven for Microsoft Office

Kurset henvender sig til

Application Consultant
Business Analyst
Business Process Owner / Team Lead / Power User
Developer Consultant

Forudsætninger

Væsentlige
Microsoft Excel-færdigheder
Anbefalede
Erfaringer med BW forespørgsler og BI suite.

Kursusindhold

Kurset er baseret på software versionerne
  • SAP BusinessObjects Analyse 2.1, udgave til Microsoft Office,
  • BI Launchpad
  • SAP NetWeaver Business Warehouse 7.4

Indhold:
Positionering og overview af SAP BusinessObjects Analyse, versionen til Microsoft Office
  • Placering af SAP BusinessObjects Analyse
  • Få et overblik over SAP BusinessObjects Analyse
SAP BusinessObjects Analyse,versionen til Microsoft Office - Excel
  • Start af Microsoft Excel Addin og indsættelse af en datakilde
  • Navigering i datakilder
  • Sortering og filtrering
  • Oprettelse af mål i i projektmappe
  • Arbejde med hierarkier
  • Arbejde med variabler
  • Definition af formateringsindstillinger til krydstabulering
  • Tilføjelse af komponenter til projektmappe
  • Arbejde med formler
  • Oprettelse af en standard projektmappe
  • Konverteringaf  BEx Analyzer projektmapper
  • Indstilling af preferencer
  • Udgivelse og Planlægning
  • Introduktion til brug for VBA i Analyse SAP BusinessObjects Analyse, udgaven til Microsoft Office - Power Point
  • Start af Microsoft Power Point Addin og indsættelse af en datakilde
  • Brug af Fit Table Function
  • Tilføjelse af diagrammer og Info Fields
  • Ændring af præsentationdindstillinger
  • Udgivelse af Analyse præsentationer



Praktiske oplysninger
Pris:
kr. 10.800,- (ekskl. moms)
Varighed:
dag

Afholdelsesdatoer

Ring til IDG Kurser på 77 300 123
eller mail på idgkurser@idg.dk
for nærmere info angående datoer.


Er I flere fra samme virksomhed, som skal på kursus? Så kan der være penge at spare med et virksomhedskursus

Læs mere om virksomhedskurser her

Andre populære kurser


Aktuelt

Cyber Security - har din virksomhed styr på det? Måske ikke så meget som I burde?

Derfor kan vi nu præsentere:
Cyber Security for IT&SOC - et 12 dages online kursus
Kurset går i dybden med Cyber Security, så du og din virksomhed bliver klædt på til at forebygge de fejl, der kan ramme overskrifterne i aviserne.
Læs mere og tilmeld dig her

Har du set vores store udbud af e-learningskurser:
Med e-learning kan du sidde i ro og mag med din PC og blive opdateret på netop det, du har brug for. Vores e-learningskurser er alle af høj kvalitet og mange af dem er certificeringskurser.
Du kan se meget mere her

Introduktion til Power BI Desktop
Få en grundig introduktion til Power BI Desktop og lær om de mange muligheder for at lave flotte interaktive og visuelle rapporter, der både virker på computer, tablet og smartphone.
Du kan se meget mere her

GDPR - Udvidet kursus med fokus på løbende drift og vedligeholdelse
Sådan drifter du GDPR-complianceprojektet efter det er implementeret. På kurset får du praktiske og konkrete råd til, hvordan du kontinuerligt sikrer dokumentation for overholdelse af GDPR og databeskyttelsesloven.
Du kan se meget mere her


Kursuslokaler udlejes med og uden PC
Har du brug for et undervisningslokale med plads til op til 15 deltagere, så kan vi tilbyde fuldt udstyrede lokaler. Pris pr. dag 3.500.- kr. Forplejning 200.- kr. pr. person pr. dag.
Inkl. i prisen er teknisk support og service. Interesseret?
Kontakt os på telefon 77 300 123 og hør mere.


Hørkær 18
2730 Herlev
Tlf: 77 300 123
Email: idgkurser@idg.dk
CVR: 65970414