SAP BusinessObjects Analysis, Edition for Microsoft Office BOAN10 - Open classroom training

Kurset vil være tilgængelig fra januar 2016.
Dette kursus er ideelt for personer, der kræver en dyb viden i SAP Business Objects Analyse, Edition til Microsoft Office


Afholdelsesdatoer

Ring til IDG Kurser på +45 77 300 123
eller mail på idgkurser@idg.dk
for nærmere info angående datoer.

Kursusmål

Lær de grundlæggende funktioner og navigationsmuligheder i Analyse, udgaven for Microsoft Office
Lær de særlige funktioner og layout design muligheder for Analyse, udgaven for Microsoft Office

Kurset henvender sig til

Application Consultant
Business Analyst
Business Process Owner / Team Lead / Power User
Developer Consultant

Forudsætninger

Væsentlige
Microsoft Excel-færdigheder
Anbefalede
Erfaringer med BW forespørgsler og BI suite.


Kursusindhold

Kurset er baseret på software versionerne
  • SAP BusinessObjects Analyse 2.1, udgave til Microsoft Office,
  • BI Launchpad
  • SAP NetWeaver Business Warehouse 7.4

Indhold:
Positionering og overview af SAP BusinessObjects Analyse, versionen til Microsoft Office
  • Placering af SAP BusinessObjects Analyse
  • Få et overblik over SAP BusinessObjects Analyse
SAP BusinessObjects Analyse,versionen til Microsoft Office - Excel
  • Start af Microsoft Excel Addin og indsættelse af en datakilde
  • Navigering i datakilder
  • Sortering og filtrering
  • Oprettelse af mål i i projektmappe
  • Arbejde med hierarkier
  • Arbejde med variabler
  • Definition af formateringsindstillinger til krydstabulering
  • Tilføjelse af komponenter til projektmappe
  • Arbejde med formler
  • Oprettelse af en standard projektmappe
  • Konverteringaf  BEx Analyzer projektmapper
  • Indstilling af preferencer
  • Udgivelse og Planlægning
  • Introduktion til brug for VBA i Analyse SAP BusinessObjects Analyse, udgaven til Microsoft Office - Power Point
  • Start af Microsoft Power Point Addin og indsættelse af en datakilde
  • Brug af Fit Table Function
  • Tilføjelse af diagrammer og Info Fields
  • Ændring af præsentationdindstillinger
  • Udgivelse af Analyse præsentationer



Praktiske oplysninger

Pris: kr. 10.800,- (ex. moms)
Varighed: dag

Afholdelsesdatoer

Ring til IDG Kurser på +45 77 300 123
eller mail på idgkurser@idg.dk
for nærmere info angående datoer.


Er I flere fra samme virksomhed, som skal på kursus? Så kan der være penge at spare med et virksomhedskursus

Læs mere om virksomhedskurser her

Andre populære kurser


Aktuelt

Kom til TIPS & TRICKS med Excel
Vores dygtige Excel-underviser Ernst Lohse viser spændende sider af Excel torsdag d. 29. august kl. 14 i vores lokaler i Herlev. Arrangementer er gratis for deltagerne.
AFLYST

Kursuslokaler udlejes med og uden PC
Har du brug for et undervisningslokale med plads til op til 15 deltagere, så kan vi tilbyde fuldt udstyrede lokaler.
Inkl. i prisen er fuld forplejning samt teknisk support og service.
Interesseret?
Kontakt os på telefon 77 300 123 og hør mere.

NYHED: Robotic Process Automation - Udvidet RPA 2.0
Vi har bygget videre på vores introduktionskursus til RPA og har sammensat dette udvidede kursusforløb med fokus på de nyeste teknologier som IPA, machine learning og sproggenkendelse. Vi undersøger også, hvordan RPA påvirker organiseringen og rollefordelingerne ude i virksomhederne og hvilke muligheder det giver.
Se hele programmet her!

NYHED!: IT Kriseledelse - Cyber Crisis Management
På vores nyeste digital-sikkerhedskursus får du praktiske værktøjer, solid rådgivning og bliver stresstestet / udfordret af underviserne, Ken Bonefeld og Christian Thygesen
Se det fulde program her!

It Executive Masterclass
For dig der har brug for ledelsesværktøjer til at styrke din ledelse, innovation og eksekvering i en digital verden. IDG Kursers flagskibsuddannelse til ledere med ansvaret for digitalisering, nye teknologier og de mange forandringer, som følger i kølvandet på datadreven digital ledelse. Læs mere her


Hørkær 18
2730 Herlev
Tlf: 77 300 123
Email: idgkurser@idg.dk
CVR: 65970414