Bliv mere effektiv med Skype for Business kursus

Dette kursus er til dig der skal i gang med at bruge Skype for Business eller allerede bruger programmet og som ønsker at blive bedre. Brug Skype til beskeder, samtaler og mødeafholdelse - hurtigt og nemt.

Med Skype kan du nemt afholde møder uden at skulle bruge tid på at rejse. Under mødet kan du vise præsentationer, dokumenter eller og andet indhold fra din computer. Under kurset er der tid til at prøve de forskellige muligheder Skype programmet byder på såsom at bruge lyd og video, oprette afstemninger og whiteboards samt at få svar på dine spørgsmål.

Skype for Business er en del af Microsoft Office 365 platformen, og derfor indledes kurset med en kort introduktion til denne.

Kursusmål

  • Bruge Skype for Business til at kommunikere med andre brugere
  • Arrangere møder - både med lyd og video
  • Styre mødedeltagernes muligheder undervejs
  • Præsentere dokumenter
  • Opret afstemninger og whiteboards under møder

Kurset henvender sig til

Dette kursus er rettet mod dig, som skal arbejde sikkert og effektivt med Skype for Business

Forudsætninger


Kursusindhold

Introduktion til OneDrive for Business

Her får du en introduktion til, hvad Office 365 er.
Du får også en kort beskrivelse af forskellen mellem OneDrive og OneDrive for Business, og lidt om hvad der adskiller OneDrive for Business fra for eksempel Dropbox.

  • Hvad er Office 365 og Cloud
  • OneDrive vs OneDrive for Business
  • OneDrive for Business vs Dropbox (med flere)
  • Sikkerhed

Et sted til dine arbejdsdata

  • Synkronisering Automatisk / Manuel
  • Data på Office 365
  • OneDrive for Business App på PC
  • OneDrive for Business App på andre enheder
  • Send fotos til OneDrive for Business

Arbejde med filer i OneDrive for Business mappe

  • Placer filer direkte i OneDrive for Business mappe (Drag & Drop)
  • Placer filer i lokal OneDrive for Business mappe

Opret, rediger og slet filer i OneDrive for Business

  • Opret og Rediger filer i OneDrive for Business
  • Slette filer i OneDrive For Business
  • Gendanne slettede filer

Samarbejde med filer i OneDrive for Business

  • Samtidig redigering
  • Versionering

Strukturering med mapper i OneDrive for Business

  • Opret mapper
  • Deling af mapper

Deling af filer/mapper

  • Inviter kolleger
  • Inviter eksterne samarbejdspartnere
  • Opret link til læsning/redigering
  • Stop deling

Grupper

  • Hvad er grupper?
  • Opret gruppe
  • Gruppeindhold
  • Filer i grupper

Efter kurset vil du:

  • Have et godt kendskab til OneDrive for Business i Office 365
  • Have et godt kendskab til de forskellige faciliteter omkring OneDrive i Office 365
  • Kunne bruge disse til at samarbejde og arbejde effektivt

Det får du

Før kurset

  • Mulighed for at tale med en instruktør, der kan hjælpe dig med at finde det helt rigtige kursus.

Under kurset

  • Undervisning af Danmarks mest erfarne instruktørteam i hyggelige og fuldt opdaterede kursuslokaler i centrum af København.
  • Et kursus bestående af en vekslen mellem teori og praktiske øvelser. Vi ved, hvor vigtigt det er, at du får tid til at arbejde med opgaverne i praksis, og derfor har vi altid fokus på hands-on i undervisningen.
  • Et kursusmateriale, som du efterfølgende kan bruge som opslagsværk samt et opgavesæt, der understøtter kurset.
  • Fuld forplejning, som inkluderer morgenmad, friskbrygget kaffe, te, frugt, sodavand, frokost på en italiensk restaurant på Gråbrødretorv, kage, slik, og naturligvis Wi-Fi til dine devices.
  • Et kursuscertifikat med bevis på dine nye kvalifikationer.

Efter kurset

  • Adgang til vores gratis hotline, som betyder, at du op til et år efter kurset kan ringe eller skrive til os, hvis du har spørgsmål til de emner, der er blevet gennemgået på kurset.
  • Vores unikke tilfredshedsgaranti, som er din tryghed for at få fuldt udbytte af dit kursus.

Få det optimale ud af kurset

Vi forudsætter, at du er vant til at arbejde med en PC og en Internet Browser, og at du har et grundlæggende kendskab til brugen af Outlook, Word og Excel. Har du kendskab til OneDrive/ OneDrive for Office, er det kun en fordel for dig.

Kursusdato


Praktiske oplysninger

Pris: kr. 3.500,- (ex. moms)
Kursusstart: 5 december 2019
Varighed: 1 dag (09:00 - 16:00)
Bemærk: København
Sted København


Er I flere fra samme virksomhed, som skal på kursus? Så kan der være penge at spare med et virksomhedskursus

Læs mere om virksomhedskurser her

Andre populære kurser


Aktuelt

Kom til TIPS & TRICKS med Excel
Vores dygtige Excel-underviser Ernst Lohse viser spændende sider af Excel torsdag d. 29. august kl. 14 i vores lokaler i Herlev.
Læs mere og tilmeld dig her

Kursuslokaler udlejes med og uden PC
Har du brug for et undervisningslokale med plads fra 8 til 15 deltagere, så kan vi tilbyde fuldt udstyrede lokaler.
Inkl. i prisen er fuld forplejning samt teknisk support og service.
Interesseret?
Kontakt os på telefon 77 300 123 og hør mere.

NYHED: Robotic Process Automation - Udvidet RPA 2.0
Vi har bygget videre på vores introduktionskursus til RPA og har sammensat dette udvidede kursusforløb med fokus på de nyeste teknologier som IPA, machine learning og sproggenkendelse. Vi undersøger også, hvordan RPA påvirker organiseringen og rollefordelingerne ude i virksomhederne og hvilke muligheder det giver.
Se hele programmet her!

NYHED!: IT Kriseledelse - Cyber Crisis Management
På vores nyeste digital-sikkerhedskursus får du praktiske værktøjer, solid rådgivning og bliver stresstestet / udfordret af underviserne, Ken Bonefeld og Christian Thygesen
Se det fulde program her!

It Executive Masterclass
For dig der har brug for ledelsesværktøjer til at styrke din ledelse, innovation og eksekvering i en digital verden. IDG Kursers flagskibsuddannelse til ledere med ansvaret for digitalisering, nye teknologier og de mange forandringer, som følger i kølvandet på datadreven digital ledelse. Læs mere her


Hørkær 18
2730 Herlev
Tlf: 77 300 123
Email: idgkurser@idg.dk
CVR: 65970414