Der er ingen forudsætninger for deltagelse på kurset, men vi antager, at du er vant til at arbejde i en Internet Browser.
Intro
En kort introduktion til Office 365 brugerfladen.
OneDrive for Business
Opbevar dine filer tilgængeligt, del og samarbejd med andre. Rediger online uden at have behov for at have installeret Office.
Outlook
Der er et par funktioner i Outlook, som mange ikke kender, og/eller som er ret nye.
Groups
En nem måde at oprette ad hoc grupper på, som gør det nemmere at samarbejde.
Planner
Hold styr på gruppens arbejdsopgaver.
Video
Dér, hvor du kan have virksomhedens interne videoer.
Delve
Visning af relevant indhold, som dine kollegaer arbejder på.
Yammer
Det interne sociale og faglige netværk, som supplerer de øvrige kommunikationsværktøjer.
Sway
Et webværktøj til at oprette interaktive, dynamiske præsentationer.
Teams
Teams og kanaler hjælper dig, og de mennesker, du arbejder sammen med, til at blive organiseret med mere fokuserede samtaler.
Skype for Business
”Her og nu”-kommunikation med bl.a. chat, lyd, video og deling af skærm.
Office Online
Gennemgang af brugerfladen i Office Online (Word, Excel, PowerPoint og OneNote).
Der er enkelte ledige pladser.
Der er enkelte ledige pladser.
Kurset har stadig ledige pladser.
Kurset har stadig ledige pladser.