Kursus i Digital strategi

Arbejder du med online markedsføring? Vil du gerne lære, hvordan du kan gå strategisk til værks? På dette dagskursus vil du lære, hvordan du skaber gode, målbare resultater på tværs af alle jeres digitale kanaler. Du vil også blive klædt på til at kunne udvikle en ny digital strategi på egen hånd, så du kan sikre værdi på bundlinjen.

Kursusmål

På kurset får du erfaring med hele processen, fra strategi til effektmåling, så du efterfølgende kan sikre, at dit arbejde skaber gode resultater. Du vil opnå en solid forståelse for arbejdet med kunderejsen, så du kan skabe relevante kundeoplevelser på tværs af jeres digitale platforme.

Du vil også lære, hvordan du fastsætter vigtige KPI'er, og hvordan du kan måle effekten af dit arbejde. Som en del af kurset vil vi også introducere dig til, hvordan du kan sammensætte det rigtige team, samt hvordan du sikrer et godt og profitabelt samarbejde med eksterne bureauer.

Kurset henvender sig til

Dette 1 dags kursus er for dig, der vil lære, hvordan du udvikler en solid digital strategi fra bunden. Det er for dig, der vil udvikle en strategi, der spiller sammen med jeres overordnede markedsføringsstrategi, så du kan sikre gode resultater – hele vejen rundt.

Forudsætninger

Kurset i Digital strategi er et grundkursus. Det kræver derfor intet forudgående kendskab til digital strategiudvikling. Dette kursus er for dig, som gerne vil arbejde professionelt med online markedsføring og digital strategiudvikling.
Kurset kræver ingen forudgående viden om digital strategiudvikling.

Kursusindhold

I løbet af dette kursus i Digital strategi vil du blive præsenteret for relevante værktøjer, så du bliver i stand til at kunne arbejde målrettet med digital strategi. Gennem forskellige øvelser får du hands-on erfaring med selv at arbejde med strategiudvikling.

Kursusudbytte:

  • Lær hvordan du udvikler en digital strategi, der matcher jeres virksomheds overordnede forretningsstrategi
  • Få hands-on erfaring med at udvikle strategier på tværs af forskellige platforme
  • Bliv introduceret til, hvordan du kan arbejde professionelt med kunderejser, så du kan sikre værdi på bundlinjen
  • Få viden om, hvordan du fastsætter relevante KPI'er, og hvordan du måler indsatsen og påviser en positiv ROI
  • Bliv introduceret til uundværlige programmer og værktøjer, som kan lette din arbejdsproces
  • Få redskaberne til at kunne udvikle et godt samarbejde med eksterne bureauer

Kursusdato


Praktiske oplysninger
Pris:
kr. 3.995,- (ekskl. moms)
Kursusstart:
4 marts 2021
Varighed:
1 dag (09:00 - 15:30)
Sted:
Kursusfabrikken ApS (Århus Åben kursus)
Bemærk:
Max. 5 deltagere pr. hold.
Kursus materiale og bogen “Online Markedsføring – Den store grundbog” er inkluderet.


Er I flere fra samme virksomhed, som skal på kursus? Så kan der være penge at spare med et virksomhedskursus

Læs mere om virksomhedskurser her

Andre populære kurser


Aktuelt

Schrems II: Praktisk indføring i sagen og sikring af compliance
På dette kursus fører Schrems II-ekspert, advokat Martin Folke Vasehus, dig gennem en række praktiske forhold ved Schrems II – og klarlægger, hvordan du kan sikre, at dine data-overførsler ikke er ulovlige.
Læs mere og tilmeld dig her

IT Executive Masterclass - Styrk din ledelse, innovation og eksekvering i en digital verden

En praktisk orienteret it-lederuddannelse. Få værktøjerne, erfaringerne og metoderne til at navigere effektivt i krydsfeltet mellem ledelse, teamet, kunderne og digitaliseringskrav.
Læs mere og tilmeld dig her

Excel Udvidet - online kursus
Mere om formler, funktioner, betinget format og datavalidering.
Læs mere og tilmeld dig her

Kursuslokaler udlejes med og uden PC
Har du brug for et undervisningslokale med plads til op til 15 deltagere, så kan vi tilbyde fuldt udstyrede lokaler. Pris pr. dag 3.500.- kr. Forplejning 200.- kr. pr. person pr. dag.
Inkl. i prisen er teknisk support og service. Interesseret?
Kontakt os på telefon 77 300 123 og hør mere.


Hørkær 18
2730 Herlev
Tlf: 77 300 123
Email: idgkurser@idg.dk
CVR: 65970414